Post by quitadoscountsac on Feb 12, 2022 1:47:40 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ kodar fler poäng ▞▞▞
▞▞▞ Dino Tamers - Jurassic Riding MMO 2022 version ▞▞▞
Var ett spelbart spel tills game bug auto dödar dig under strid. Kundtjänst obefintlig via e-post med spelbuggar som äter betalda tillgångar. Dagar fortfarande inget svar.
frys alltid när du slåss mot dinos, silver saknas när du säljer dino. Unisntall, tack
Bra spel men när jag började spela tämjde jag en evo 2 bronto och den återgick till en an evo 1. Spelet kraschar hela tiden så jag byggde upp en livsmiljö för köttätare och växtätare som tog mina resurser men ingen livsmiljö byggd och jag har redan gjort forskningen . Den främsta anledningen till att jag skriver är för att jag försökte tämja en ankylosaur på nivå ett och den skulle bara tämjas med 10 procent. Jag älskar det här spelet och jag vill spendera 25$ och mer för att hjälpa utvecklingen, men jag kommer inte att göra det om det fortsätter att få mig att slösa med resurser.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Kalandjátékok wvfi
Spelet är bra men det finns den här buggen som visar ett startpaket som du kan köpa men när jag klickar på x som är för att stänga det fungerar det inte, jag avinstallerade och installerade om spelet flera gånger men det ändras inte snälla hjälp
Detta spel är inte starta min telefon problem
Jag gillar spelet men när jag gör det första uppdraget kastar det mig ut, plz fixa det😲😨😭😢😤😓
Det är ett bra spel bara några rekommendationer: 1. Mindre kostnad för saker som evolutioner, sadlar och mer 2. Fler anpassningsalternativ 3. Leka med dina dinos 4. Omsorgsmätare med hunger, törst, tristess och renhet 5. Smyguppdrag inte vara lika svår
Det är ett bra spel men det slår ut mig när jag kör storyläget🥀🥀
Utmärkt spel men det finns några buggar/fel: 1. Dominus rex's flammande andedräkt kommer inte att attackera om du rör dig på plats och du tappar all din uthållighet 2. Mammoths kast skadar inte och du kan inte attackera fienden efter dig använd den.(ibland skadar den inte ens med en grundläggande attack) Vänligen fixa detta, jag blir väldigt glad om du gör det. Tack!
Jag börjar spela det här och det fungerar inte och återkommer hela tiden till play store jag ogillar det. Jag ger det här spelet 1 stjärna.👎
Jag ger det en 3-stjärna spelet är bra jag gillar det. Kontrollerna är ganska irriterande knappen för att flytta karaktären är densamma på kameran ja du kan flytta kameran till men att behöva vända och flytta i en är det som dödar mitt humör för det borde också vara en kontrollinställning. Att samla resurser är mycket arbete eftersom allt är dyrt svårt att komma upp i nivå
kan lägga till ägg free spin ett gratissnurr om vi har tur får vi dino egg eller companion di no baby
Spelet har potential att bli ett bra spel..Men behöver fortfarande mycket skärande slipning och glänsande..
Slöseri med tid spelet laddas bara länge utan att bli klart jag vet inte vad som är fel men snälla fixa det jag måste spela spelet
Jag tycker om spelet MEN VARFÖR SÅ SVÅRT ATT FÅ REDOVISNINGSDELAR? Jag håller med andra kommentarer om det här spelet, det tar alldeles för lång tid. Du måste spela spelet i åtminstone några dagar bara för att låsa upp saker, jag vet att det är ditt sätt att få folk att spendera pengar på ett gratisspel men ändå. Även pvp-matcher har absolut inga belöningar lol så varför ens inkludera det? Du har inte svarat på någon annans feedback så jag förväntar mig inget svar på min.
디노 테이머 - 쥬라기 라이딩 MMO 어드벤처 wgrn
Jag hatar att det är svårt att få tag på något du behöver för om du behöver första reklampaket behöver du alltid stöta på dinosaurier innan du får något det dödar dig då kan jag inte komma någonstans och jag köper inte kit för jag gör det jag har inte pengar till det så jag tar bort det
Hej, det här spelet är min mest favorit men en sak, jag vet inte att terrassen där vi kan se utsikten varför våra och andra människor Dino går/springer i luften pls fixa det och bara en sak är dålig men spelet är bra !!! Fortsätt med uppdateringen (snälla lägg till några fler Dino's och uppdrag)
Riktigt bra men alldeles för tjusigt detta inkluderar "tryck på spelaren för att se gest"-skärmen oavsett vad jag gör det kommer inte att försvinna
Spelet är okej.. men jag har många problem med kontrollerna och molnbesparingen.. tappade precis (igen) 6 timmars speldata.. Jag vet inte hur spelet sparar och laddar upp spelet i molnet , men det är riktigt illa, och det har redan hänt mig 4 gånger nu.. riktigt frustrerande killar..
Vänligen fixa mitt id (OAMFRS) .. Jag älskar det här spelet men det som gör mig besviken är att alla mina uppgraderingar är borta! Jag använde mina ädelstenar för att uppgradera den.. Fan va!
Foxie det här är min 2 och recension för jag kan inte hitta min första. Jag spelar det här spelet väldigt mycket och jag fick en spinosaurus från pvp chest fantastiskt spel och när dino escape var igång visste jag inte det och första gången jag tämjde en petradon kunde jag flyga och jag hade vingarna från dom rex händelse! Men tyvärr sprang petradonen iväg !-_- Det gillade jag inte och det tog mig alla mina avancerade tämjare ;-; så jag tog bort spelet... men jag installerade det igen och BOOM jag fick en spino som jag inte förväntade mig att jag hade sån tur! TACK
Practitioner of Ancient Healing Arts & Doctor to the Dalai Lama ...
Laddar skärmen är för långsam
Kontrollerna är lite stela men det är lite roligt. Jag gillar dinosaurier och det påminner om Ark.
Det riktiga spelet ser fantastiskt ut men jag kan inte komma in i spelet efter att det har laddats ner, det säger hela tiden att det inte går att fixa det. Jag gav det en bra recension eftersom jag inte är ett monster
State of Survival: The Zombie Apocalypse Strategi evgu
När såg det här spelet är det ganska coolt men när laddningen är klar, spel kraschar bara jag tror att problemet är min telefon bc jag använder 4.4.2 android version f.Kr. min mobil suger dåligt skaffa en ny telefon snart och dowoad detta spel förlåt för betyg 1 stjärna
Spelet är väldigt bra men saker är väldigt dyra vi vill ha fler drakar men sakerna är väldigt väldigt dyra snälla gör det billigare. Dyra menar inte sakerna som är med pengar det betyder att gratis saker t.ex tama etc det behöver för många kuber, diamanter t.ex. T.C
Över allt dumt. Först är det enda sättet att höja dinos med kött. Det enda sättet jag jag låda eller en vild dino. De ger bara 18-31 kött och när man kommer högt tar det 320 så detta kräver mycket tålamod.
Avataren den är så klumpig, det är så fk slöseri med tid, bara ett annat betalspel, tack så mycket g. spela för ingenting
När jag försöker komma in i appen laddas den men inte hela vägen och den fastnar till 85 procent så om du kunde fixa det skulle det vara trevligt.
Jag gillar verkligen det här spelet men kan du lägga till lite spänning som krypskyttar som har sömniga pilar så att vi kan söva en dinosaurie om vi behöver oh och kanske lägga till några dinosaurieägg som du kan stjäla och kläcka tack och om du ger våra önskemål du är bäst
Kameran dålig och kontroller fixa det tack
Jag kan inte få mina 2500 löv från den försvinnande händelsen. Jag har dödat Dom rexen över 10 gånger nu. Kom igen, det här är ett stort spel, fixa det här!
Spelet har ett intressant koncept men kontrollerna är så klumpiga att det är svårt att spela. Efter ett tag är jag säker på att spelet kommer att förbättras. Åkkontrollerna är något jag verkligen skulle titta på, det verkar vara den svagaste delen av spelet.
Dino TRex från inget wifi-spel i webbläsaren, ett söt påskägg. Mycket enkelt, rent kul. Bara njuta av Chromeasaurus rex ;-)
Detta är ett spel som tar så mycket tid att utvecklas att det är bra grafik men allt är svårt gör det bättre och ett mindre spel och rovfåglar tar den tredje temperen? Som vad! Det är bara förskingrat! Gör det bättre!👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺👺
Det är inte så bra eftersom vi inte överlever det behöver överleva och dess 5-stjärniga
Det här spelet fortsätter att sparka ut mig. Jag har försökt gå ut och gå in igen men det fungerar inte.
Det är lite besvärligt skärmrörelsen ibland, alternativet att kunna zooma ut lite mer skulle hjälpa. Annars är det ett bra spel.
Spelet är fortfarande under utveckling. Endast till nivå 20. Efter det visar den att efterföljande nivåuppdatering kommer snart. Senast uppdaterad app 20 november 2021. Släpper de nästa kartor och huvuduppdrag. Men Game är bra.
Dino Tamers - Jurassic Riding MMO Abenteuer clcr
Det är ett fantastiskt spel, det skulle vara trevligt om när vi utvecklar något det inte finns lite utrymme kvar som jag måste avsluta samtidigt som jag slösar lika mycket resurser på att försöka avsluta det där lilla utrymmet, det verkar helt enkelt inte rättvist. de börjar bli för många fel också men jag spelar fortfarande spelet
stats_es.txt - Index of
Det här spelet har mycket potential, från och med nu otympliga kontroller och syftar till att köpa ädelstenar
Jag kan inte ens spela det här spelet för direkt när det är klart med den första laddningen går det till den andra laddningen och när det är klart kastar det ut mig men det kanske fungerar om jag spelade på en telefon men jag kan inte gwt en tills jag är 16 VILKEN RILLY SUX!! Ok tillbaka till spelet jag älskar vad videon visar men jag vill se om videon är ling kommer aldrig att installera det här spelet förrän du folk fixar det annars kommer jag att ge ditt företag 1 stjärna och så av dina spel jag gillar och några Jag HATAR sådan här!!!!!!
Jag spelar det här sedan jag var 5 år gammal och nu är jag 10 och jag har ett nytt konto...gäspning 🥱 Jag borde börja
Detta spel är att spela för att vinna till den grad att det faktiskt är omöjligt att framgångsrikt spela det här spelet utan att betala för det. Du behöver mat för att uppgradera dina dinosaurier, en enorm mängd mat. Det kan du bara få genom att antingen köpa det med ädelstenar (som du måste betala för) eller PvP. Men att vara en nivå ett med den allra första Dino som blev demolerad av dussintals nivå 30-tal som köpte "startpaketet" som ger dig en hög Dino... Det är bara ett enormt slöseri med tid och pengar. Spela inte detta spel!!!!!!!!
Jag fick aldrig min livsmiljö b efter att ha byggt den. Utöver det är spelet ganska bra och har förbättrats mycket från när jag senast spelade det för ett år sedan.
Det bästa dino tamer-spelet det är som en liten bit ark men du måste lägga till nya dinos jag spelar det här spelet i två år men inga ändringar från starten av den här appen det är så här bara inga ändringar nej ingenting lägg till mer detta min vänliga förfrågan 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏Och det här spelet suger utan spinosaurus i det vilda hejdå😡
Jag älskar den här appen den är så bra jag gillar den väldigt mycket inga problem i det här spelet jag älskar den min dinosaurie ser väldigt vacker ut bra jobbat med spelet det här är det bästa du kunde ha gjort men i uppdateringen lägg till ett sätt att prata med andra spelare tack skapare bästa spelet i världen