Post by quitadoscountsac on Feb 12, 2022 1:32:37 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Nebulous.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Nebulous.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ koder generatorpunkter ▞▞▞
▞▞▞ Nebulous.io 2022 version ▞▞▞
Det er en fin spill 😄😄😄😄
Likte dette spillet for 3 år tilbake med venner, nå forlot alle venner inkludert meg dette spillet på grunn av alle ubrukelige ting som ikke er nødvendig i denne typen spill.
Nebulous.io कार्रवाई ncpb
For mange legger og kampanjer er vanskelig
Ok
Jeg liker det. Bare noen dårlige ting 1. Du mister masse. 2. Når du er stor, kan du ikke spise virvelhull. 3.Du er veldig treg.
Det er enkelt og morsomt. Du er en liten klatt som kan vokse seg stor av prikker. Du må vurdere hva du kan spise og ikke kan spise basert på størrelse. Bordet kan snu raskt mot deg. De eneste problemene jeg møtte er vanskelig plassering av knapper og en fatal feil en gang da jeg ble massiv.
Nebulous.io Action cjp
Det er folk som slår seg sammen med andre lag i lagkamper. Likevel blir det ikke iverksatt tiltak mot dem. Veldig skuffende.
Supergøy og du kan tjene ting uten å måtte betale for det. Mange spillmoduser
Men litt vanskelig
jeg likte det den gang, men nå når jeg åpner det bare lastes det inn og jeg fortsatte å vente og ingenting skjedde, vær så snill å fikse jeg liker spillet :0
Jeg har spilt spillet i fire år, tror jeg, og det er kjempebra. Det er mange oppdrag å fullføre og mange spillmods. Til tross for de giftige menneskene du finner der, er det fortsatt fantastisk. Det eneste som er trist å se er hvor lite folk spiller det nå, men det er forventet med tanke på hvor lenge dette spillet har eksistert. Jeg håper dette spillet forblir aktivt og rundt en liten stund til.
Jeg likte å spille det med andre, og det ga meg en kul opplevelse. Jeg vil alltid spille og aldri gi det opp. Takk for at du gjorde dette spillet så kult, og jeg likte å spille
Det er ikke dårlig som jeg forventet Det er faktisk ganske bra. Jeg skulle bare ønske det var landskap i stedet for portrett -_- det ville ærlig talt vært så mye bedre :/
Fint spill og sånt, men det eneste som ødelegger det er de uhjelpsomme modsene. Hvis Greg ville sette nye, ville spillet bli bra som gamle tider igjen (Og slutte å gi kraften til mods til å utestenge i mer enn 24 timer og når du spør dem sier de det ikke til deg eller de ignorerer) Jeg fikk autoriteten min forbudt fordi noen løy på en skjerm mens jeg viste bevis og fortsatt ikke noe svar🤦🏼♂️
Utrolig spill med fine, fantastiske funksjoner, selv om jeg ærlig talt føler at du burde gjøre grafikken noe bedre og sannsynligvis gjøre spillet mye jevnere uansett. Jeg elsker spillet ditt, det er vanedannende og veldig hyggelig. Du har fått mine 5 stjerner. Jeg ønsker deg alt godt!
Guns of Glory: The Iron Mask ยุทธศาสตร์ uii
Ok, så jeg kjøpte nylig 200k plasma, og jeg kjøpte permanent Ultra click, og den laster ikke når jeg spiller FFA, jeg prøvde å starte spillet på nytt og sånt, det laster fortsatt ikke. Hvis du vil ha bevis kan du se hva jeg kjøpte, vennligst hjelp.
Veldig morsomt. Jeg har spilt i 2 år og spiller det fortsatt. Virkelig avhengighetsskapende.
Hvordan spiller jeg spillet
Nebulous.io Action cjp
Elsker spillet, men en stund har det fortalt meg at min ~500mb/s testede wifi og Samsung s9 ikke har en rask nok tilkobling og spillet blir rykkete, inkonsekvent og forsinket. Ingen av oppdateringene eller ominstallering hjelper.
Fryktelig så snart du åpner den, står det at navnene kan endre vurderingen, det første jeg ser er dette:, 🍆🍑
Ikke så bra. Du beveger deg for sakte når du er stor, og det er forferdelig når du blir absorbert av en flekk når din gigantiske grunn av en liten energiball. Anbefaler ikke dette spillet.
Ok tidsfordriv
Fantastisk
dette spillet er så dumt at du ikke kan bli stor nok til å spille spillet. People team på FFA. Og det er dårlige mennesker i spillet. 1 stjerne.
Dette spillet er ærlig talt et søppel. Alltid hengende, jeg har det beste internett selv en god enhet, og det henger fortsatt som en gal. Jeg hater å forholde meg til dette, så jeg avinstallerer bare dette søppelet. Bare å fortelle deg om etterslepet fordi jeg kan satse på ballene mine at jeg ikke er den eneste som har dem. Takk for at du kaster bort tiden min. - Angel Blanco
Veldig bra io-app, det er så mange forskjellige moduser å velge mellom, alle er fantastiske!
Kan du seriøst fjerne powerups. De er alt for overdrevne som bomben eller giften. Jeg blir alltid drept innen 2. Frys og elektrisk kommer nest verst å bli angrepet av. Også hva er poenget med de små klattene for å gi masse. Folk bruker også først den blå portalen hvis de er bittesmå
Dette spillet er bra
Du er goooooood
Tåkete
Ok, jeg har spilt dette spillet siden det ble utgitt, og jeg liker det veldig godt, jeg har hatt det så gøy, men nå.. det fortsetter å krasje som det har gjort det før, men nå gjør det det hver gang en spiller deler seg for mye eller hvis det er mange spillere samlet på ett sted. Jeg elsker virkelig dette spillet, men jeg kan ikke spille når det fortsetter å krasje som dette Jeg bruker en Samsung Galaxy note 9, så jeg er ikke så sikker på at det er telefonen min, og jeg har utrolig internett, så jeg vet hva problemet kan være, forhåpentligvis fikses snart