Post by quitadoscountsac on Feb 12, 2022 1:14:24 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Castle Clash: Guild Royale IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ uendelig gullhack ▞▞▞
▞▞▞ Castle Clash: Guild Royale 2022 version ▞▞▞
Nok en gang etter å ha fått enda en oppdatering, vil spillet ikke fungere forrige gang det tok 2 til 3 dager bare å logge på igjen
Ok oppdatering på min tidligere anmeldelse: Godt før de gjorde legender veldig billige, brukte jeg over 100$ på dette spillet. Fordi alle de gode heltene kostet minst 19$+ den gangen. Nå kan du kjøpe alle de beste og nyeste heltene for 9$, som er bullsau! Fordi det er heller ingen refusjon alle kjøp-knappen. Når de legger til at jeg vil vurdere å spille igjen. Bah hei!
Ikke gå i fella å betale noe som helst i spillet. Dette er et avhengighetsskapende og farlig spill. Pengene tikker ut av kontoen uten noe som helst kontroll. Anbefales på ingen måte.
Jeg skriver vanligvis ikke anmeldelser, men jeg kommer til å si dette: FANTASTISK SPILL! Jeg pleide å spille dette som barn, og da jeg så det nå, gråt jeg. Jeg har alltid ønsket meg en Pumpkin Duke, og nå har jeg 7 på lageret mitt. Det er noen feil: noen av hendelsene er utdaterte. "Smash and Win"-arrangementet har en ganske dårlig premiepott. Ikke bare det, gratis å spille spillere har det vanskelig. Den eneste begivenheten som jeg tror er nyttig for gratis å spille spillere, er gruvearrangementet. Takk for at du har gjort meg glad i alle disse årene!
Total ripoff av Clash Of Clans, 700 av samme app for forskjellige språk, (hvorfor la de ikke bare til en endre språkknapp i innstillingene?), tredje og viktigst, dette spillet er så lønnsomt å spille at det kunne vær et absolutt, fantastisk og morsomt spill, men nei, vennen min betaler for å spille, og jeg har spilt i 2 år, han kom så langt som meg på to uker... virkelig en nedtur, kunne vært et flott spill😣 🔫
Vel, jeg har ikke spilt det ennå, men det tar lang tid å laste ned og nei, jeg har ikke mange apper lastet ned på telefonen min, det tar bare lang tid fra ingen steder.
Funker ikke etter dere oppdatert den... FIKS! Det fungerer ikke etter oppgraderingen, fiks problemet!
Geometry Dash World Arkádové acbg
Castle Clash: Guild Royale Strateji Oyunları sxo
Hei
Jeg trodde det skulle bli gøy, men det var bare forvirrende og det føltes overveldende. For å være helt ærlig med deg likte jeg ikke og jeg kommer ikke til å spille igjen, og det føltes generelt veldig kjedelig for meg. Hvis du vil installere det, fortsett, jeg bryr meg ikke om det kan være morsomt for deg.
Kunne vært bedre
Dette spillet er å betale for å spille, det blir til en type krigsroboter, sikkert du kan spille gratis, men du har ikke en veldig god sjanse til å slå spillere som har kjøpt tusenvis og tusenvis av dollar i dette spillet. de kan. Jeg skulle ønske at kjøp i apper ikke eksisterte Google. Jeg liker ideen med spillet skulle bare ønske det ikke var så konkurransedyktig og mer kreativt.
bra spill, men du må betale penger for å komme deg videre og delta i mange av spillbegivenhetene
Ganske bra menn litt herming av clash of clans
Veldig kul
Lol
Dette spillet er veldig vanskelig, jeg har prøvd å spille dette spillet lenge, og det er ikke så lett
Moro til å begynne med og etter litt tid må du bruke mye $$$$$ for å få de nyeste heltene og oppgradere dem. Dette er hva som skjer med meg. Å kaste bort penger kan gå til forumet for å sjekke dette.
Er litt tregt til tider. Og d er for lite shold. Ellers BH. Men d går litt for sakte når du er kommet et stykke.
Det er et bra spill, men jeg tror du må legge mer innsats i det
Veldig bra spill!!!!!!!!!!!
Jeg pleide å elske dette spillet før jeg prøvde å oppgradere veggene mine. Da jeg oppgraderte noen lv1-vegger til lv2, sa det at det ville koste 2000 gull, men det tok bort alt mitt i lageret mitt, som var omtrent som 50000! Vennligst fiks. Det tok også bort edelstenene mine også.
Jeg har spilt CC i sikkert 5 år nå og mest f2p, men jeg bestemte meg for å kjøpe en vare forrige uke. De tok pengene mine, men jeg mottok aldri varen. Etter flere forsøk på e-post for å få dette fikset uten svar, ble jeg tvunget til å kontakte Google for å få refusjon. Jeg er trist at det har kommet til dette, men pass på hvis du kjøper noe, er det en sjanse for at du ikke får det. OPPDATERING: IGG kontaktet meg til slutt og identifiserte problemet, så begynte de å ignorere meg etter å ha fortalt at de ville fikse det
Dette spillet er i det minste bedre enn Lords mobil. Men det holder fortsatt løgner, det er mer kreativt og fortsatt bortkastet penger. To stjerner.
Moro når du kjeder deg.
Jeg har sikkert hatt kontoen min i 10 år eller så. Jeg logget nylig på igjen etter å ha vært borte i en del år, og har sett mange endringer i spillet (noe som ikke er en dårlig ting). Det holder meg opptatt hele dagen.
Det store problemet er at det bare ikke er nok valuta for pengene. Du må bruke penger for å ha det gøy, men avkastningen din er ikke nok til å ha det virkelig moro. Jeg gir den 3 stjerner, men jeg slet med å rangere det så høyt
Fint å spille når først startet. De gratis legendariske heltene er gode når vi først spiller. Når vi spiller lenger er alle gratisheltene vi fikk gjennom alle de forskjellige modulene vi får gjentatte eller veldig gamle ubrukelige og vil ikke få heltene som introduseres senere med mindre vi betaler for det. Med mindre vi brukte hundrevis eller tusenvis av dollar vil vi aldri få de nyeste heltene.
dette spillet er det beste og veldig vanedannende, men det trenger kontosammenslåing fordi jeg har 2 separate kontoer, men den ene har gode helter og den andre ikke så mye det ville vært den beste spillveksleren noensinne😁
Passe men folk angriper meg alltid
Clash of clans er mye bedre lasta ned
Supergøy, men VELDIG LAGGY når du bygger og alltid på lasteskjermen
det er jævla dårlig
Litt kjedelig og ikkje bra grafikk
Det er omtrent som et sammenstøt mellom Claus
Avhengihetskapende spill. Elsker hero-systemet. Sannsynligvis den beste versjonen av de liknende strategispillene der ute.